1 Mart 2014 Cumartesi

Virginia Angus



Eminönü'nde hizmet veren, çok küçük bir dükkan fakat  nusret ya da günaydın steakhouselardan daha aşağı olmayan lezzeti ve  makul fiyatlarıyla hafta sonları birçok kişiyi sıra bekletiyor :) Ben buraya bir ÖSYM sınavı sırasında sınava gireceğim okulu ararken buldum. Bazen ÖSYM'nin absürt sınav yerleri değişik tatları keşfetmekte işe yarayabiliyor :)

Birçok kişi buraya kaşarlı köfte için gelse de benim buradaki favori yemeğim Virginia Burger. Bence burgerleri birçok yerden (mesela mono burger ) çok daha lezzetli ve özenli. Hamburgerlerin yanında getirdikleri baharatlı patateslerde enfes.. Bence buranın tek eksik yanı biranın olmaması :( Ben hamburgeri birasız yiyemeyenlerdenim. Yeni şubeleri yakında Nişantaşı'nda açılacakmış umarım burada bira satılır.


Eğer yolunuz  bir gün Eminönü'ne düşerse (ki eminim herkesin yolu bir gün buraya düşer) mutlaka uğramanızı tavsiye ediyorum.

Adres: Uzunçarşı cad. No: 136, Mercan / Eminönü
Tel: 0212 528 38 08
E-posta: info@virginiaangus.com.tr