3 Mayıs 2014 Cumartesi

Kakuleli Sütlü Türk Kahvesi


Sizlere bugün Star Tv de mucize lezzetler programında gördüğüm bir kahve tarifini paylaşmak istiyorum. Türk kahvesine değişik bir bakış açısı getirmek isteyenlere :)

1 kahve kaşığı türk kahvesi
2 adet Kakule
1 çay kaşığı kakao
Bir miktar süt


  • Kakulelerin kabuğunu çıkartıp havanda dövüyoruz. Türk kahvesi, Kakule, kakao ve şekerli içenler istedikleri kadar şekeri karıştırıp, normal türk kahvesi pişirdiğimiz gibi pişiriyoruz.
  • Ben sütü ısıttım fakat ısınmadan da soğuk halde kullanabilirsiniz. Yaz günleri için bu daha uygun olabilir.
  • Sütü ağız tadınıza göre istediğiniz kadar koyabilirsiniz. Ben yaklaşık 1/3 oranında koydum.
  • Bence bu sütsüzde güzel olabilir. Kahvede sütü sevmeyenler sütsüzde deneyebilir.

 Türk kahvesini bir de böyle deneyin pişman olmayacaksınız :))