13 Şubat 2014 Perşembe

Valentine's Day Cupcake







MALZEMELER

3 adet yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı ılık süt
1 su bardağı fındık yağı
1 adet portakal 
1 adet rum esansı
1 yemek kaşıgı vanilya esansı
2,5 yemek kaşıgı kakao
2,5 su bardagi un
2 paket kabartmatozu

Kremasi icin;
  
1 paket Kaymak krem şanti
1 tatlı kaşıgı nescafe

Süsleme için;

1 kalıp bitter çikolata
Toz fındık
Kalp çikolata

YAPILIŞI

Yumurta ile şekeri köpük köpük olana kadar mikserle çırpıyoruz.İçerisine bir bardak yağ 1 adet portakalın suyu ve kabugunu rendeleyip karıştırıyoruz.Sütü ocakta ısıtıp o şekilde ekliyoruz ama kaynar olmıycak daha sonra geriya kalan malzemelerimizide ekleyip karistirdiktan sonra cupcake kaliplarına paylaştırıp 180 derece ısıtılmıs fırında 30-40 dk kadar konturollü bir şekilde ilk 20 dk fırının kapagını hiç açmadan pişiriyoruz.





Kremasi için;

Ben pratik olsun istedigim için Dr. Oetker' in kaymak gibi krem şantisini kullandım.1 bardak soğuk süt ve 1 kasik toz nescafe ile mikserle karıştırarak yaptım ve kek pişene kadar buz dolabinda beklettim.

Üzerini süslemek için;

Çikolataları benmari usulü eritip kek soğuduktan sonra kremsantiyi ile üzerini süsledikten sonra kaşıkla cupcaklerin üzerinde gezdirerek üzerinde çikolata damlaları olusturdum ve üzerine toz fındık serptim.

AFİYET OLSUN