27 Şubat 2014 Perşembe

ELEOS RESTAURANT

Bundan sonra artık gezdim,gördüm,yedim diyoruz.Yemek yapmayı sevdiğim kadar gezmek ve güzel yerler keşvetmek de bir o kadar heycanlı ve keyif verici benim için bugünden itibaren sizinle sevdiğim restoran,kafe,bar vs.. Vs.. Gibi gitmekten keyif aldığım nokta atışı yerlerinde paylaşıcam.Umarım keyifle okursunuz sizde tavsiylerime değer verip giderseniz eminim sizde benim kadar büyük keyif alıcaksınız...




İlk yerimiz eleos Türkiye'de ki en iyi yunan meyhanesi benim en favori yerlerimden biridir.Gitmeden önce rezervasyon şart yoksa kapıdan geri dönebilirsiniz.Fiyatlar bence gayet iyi çünkü genel olarak bakıldığında balık,rakı,meze derken fiyatlar bir çok mekanda uçar.

Şuan için iki tane şubesi var.ilk açılan yeşilköy sonra beyoğlu iki yerde de hizmet kalitesi aynı balıklar mezeler şahane yemek masaya ilk oturduğunuz an shot bardaklarında limonlu uzo ikrami ile başlar.Final de enfest tatlılarla ve likör ikramı ile son bulur.


 


Daha fazla anlatıp iştahınızı kabartmıyım hepinize keyifli zamanlar...

ADRES
 
Eleos Beyoğlu:Rezervasyon: (0212) 244 90 90 – (0212) 244 90 91
İSTİKLAL CADDESİ NO.231 KAT: 2 HIDİVYAL PALAS BEYOĞLU (Tünel)/İSTANBUL (Rus Konsolosluğu’nu geçince solda)
Eleos Yeşilköy:Rezervasyon: (0212) 663 39 11 – (0212) 573 68 28
ÜMRANİYE MAHALLESİ, YEŞİLBAHÇE SOKAK NO.9 YEŞİLKÖY-İSTANBUL